.

.
Två systrar trinda

lördag 10 juli 2010

Löpning, check!

Idag har jag varit ute och sprungit, faktiskt. Och jag har inte bara sprungit, jag stod även över när resten av familjen käkade marängswiss och drack milkshake mitt framför ögonen på mig. Jag åt sallad istället. Det kallar jag strongt.
Men det är så här jag måste börja.
Sen när jag blivit sundare och minskat lite i storlek kan jag också springa och sen äta marängswiss, men inte nu. Min kropp vill inte och den funkar inte så.
Idag kändes det som att springa in i en vägg när jag begav mig ut. Det är åska i luften och allt är sådär julikvavt. Det kan också ha att göra med att jag inte sprungit på 1,5 månad. Gjorde även situps och denna gång ska det gå sakta för att jag inte ska tröttna.
Jag vet att Rosita Elias just nu befinner sig i Karlstad för att fira Värmland Pride men här i bloggen har hon hittills varit osynlig. Jag ska allt prata med henne!

/ Sofie Charlie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar